کاشی استخری چیست
نوشته شده توسط : pari

کاشی استخری چیست، به کاشی سرامیکی گفته می شود که مصرف آن در مناطق مرطوب و دارای رطوبت بالا به دلیل جذب صفر درصد آب کاربرد زیادی دارد.

کاشی های استخری در شکل های شش ضلعی و مربعی طراحی شده اند و به آسانی قابل جدا شدن هستند.


ویژگی های کاشی استخری

1- آسانی اجرا.
2- قدرت چسبندگی بسیار زیاد.
3- قابلیت اجرا بر روی سطوح افقی و عمودی.
4- چسبندگی زیاد به سطح کاشی های قدیمی .


از کاشی استخری جهت عایق کاری و استفاده در استخر و جکوزی ، نمای ساختمان و سرویس های بهداشتی می توان با چسب آب بند کننده(قدرتمندترین چسب برای آب بندی ملات یا بتن می باشد) استفاده کرد . چسب آب بندی به صورت مایع و ظاهری شیری رنگ دارد که بعد از مصرف بی رنگ می شود و این چسب در برابر سرما و گرما ، آتش و ضربه و نور مقاوم بوده و عمر آن مثل عمر سیمان می باشد .


طرح های کاشی استخری : 

انواع کاشی استخر طرح دار و سه بعدی برای تزئین استخرهای خانگی معرفی شده اند که این کاشی ها مدل های بسیار گوناگونی دارند و هر کدام در طرح و شکل های متفاوتی وجود دارند. ایده هایی که برای طراحی این کاشی ها استفاده شده گاهی اوقات بسیار ساده به نظر می رسد اما در واقعیت وقت زیادی برای طرح ها گذاشته شده است و رنگ آبی برای سرامیک ها و کاشی های کف و اطراف استخر انتخاب می شود و می توان در کنار رنگ آبی از کاشی های سبز نیز استفاده کرد زیرا این دو رنگ در کنار هم جذاب دیده می شوند. هدف کاشی های طرحدار این است که به شما احساس شنا کردن در یک دریا را منتقل کند توجه داشته باشید اگر خودتان طرحی در ذهن دارید می توانید آن را به تولید کننده کاشی ها سفارش دهید تا طرح مورد نظر خودتان روی کاشی ها باشد .

 
نتیجه گیری : 


کاشی استخری سه بعدی دارای تنوع طرح می باشد و قیمت انواع کاشی سه بعدی طرح دار نسبت به نمونه های معمولی گران تر است اما این هزینه کاملا ارزش دارد .

 برای ادامه مطالب کلیک کنید . 




:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: